yesterday seems like a dream to me now.



nu är både våran födelsedag och våra ungdomsår förbi. vad kan man säga om tonåren egentligen? det kan låta klyschigt men kanske att det är en tid att hitta sig själv. veta vem man är, vad man vill och vem man kan lita på. men 20years and counting.. jag vet det inte än. ibland känns det som om jag bara är en vilsen liten nisse, som chansar sig igenom det mesta. herregud vad jag gjort misstag. jag är bara lycklig över att jag har en riktig bästis, som alltid finns där och som alltid är bäst. bäst på att vara bästis. det är nog inte en slump att allt som händer mig händer dig (and vice versa), vi måste vara gjorda för varandra.

jag skulle kunna leva med henne förevigt. "and i know i wont forget when we met last (last, last, last, last, last, last..) summer".


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: