you and i, babycakes.

schysst känner jag att min statistik bara tog mot himlen. kanske var det mitt oändliga babbel om onödiga män som fick fart på det? i vilket fall som helst så har den här dagen smygit fram i snigelfart med så sjukt många tankar. & om min vackra atte kan strunta i allt som har med det här att göra så kan jag med. nu faktiskt. inga mer killproblem.. nu stänger jag av lite grann. trycker på stopp och slutar försöka göra allt till en matteuppgift som jag ska lösa. jag hade förresten inte ens godkänt i matte, kanske förklarar det också saker och ting?



i alla fall har dagen idag spenderats med cameylou och vi har inte gjort så mycket alls. jag har i stort sett spenderat varenda minut i sängen. skön musik, tända ljus (eller ett försök till det i alla fall för jag hittade inte mina ljuslyktor), och mysigt sällskap. vi skrattade åt massa fjantigheter vi gjort på våra resor tillsammans och hittade både en och två videor vi glömt. sedan satt vi och dreglade när vi såg en intervju med joel kinnaman! och nu när han rakat huvudet också.. just the way i like ittt! ;>

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: