kärlek och respekt.


bloggen är just nu under konstruktion. det kommer kanske ta en dag till eller så - men sedan slår vi tillbaka med nya krafter. idag gick jag upp klockan tio och kämpar med att hålla mig vid liv, eller vid medvetande. eftersom jag börjar jobba på kappahl igen på måndag känns det som att någon dag den här veckan måste jag ju komma lite i rätt rythm och sådär. idag fick bli den dagen, då cameylou ändå väckte mig och tvingade hem mig, hon hade en sådan där "viktig'dag" då man har femhundra saker att göra och börjar stressa redan när man stiger upp ur sängen. jag åkte hem och planerna för idag är att hitta yoga'träningsvideor, och att åka till ikea tillsammans med mamma och hennes väninna suss. det ska bli roligt, för vem älskar inte ikea?




kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: