i am better than you.


jag har egentligen saker att skriva här idag. men struntar i det och lägger mig i sängen tillsammans med joel kinnaman, eller i alla fall boken "om" honom. jag har bara läst första sidan än så länge, men det kliar i fingrarna och planen för ikväll är faktiskt att alldeles strax stänga av datorn och lägga mig och läsa. och hoppas att jag somnar tidigt ikväll. imorgon börjar jag jobba på kappahl igen, och jag är nervös. typiskt såklart att jag haft världens smärta i handleden sedan igår. fast det nästan hade gått över, trodde jag i alla fall. jag köpte nya skor i alla fall. de är riktigt blå och jag tänker använda dom som en belöning för det bra jobbet jag kommer att göra imorgon. och för att mina underbara kängor inte ska bli helt söndergådda. nu blir det kinnis. <3

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: