alla partyn och bakfylledar

dagen idag har spenderats i mode. allt ifrån vilka kläder man ska ha i vår till en snabb checkk i h&m'katalogen till himla massa project runway. finns det något som är bättre än kläder?

en resa till london kanskke?
that's right peeps! idag bokades biljetter och resan blev verklig! vi drar den 17e mars och kommer hem den 21e! järngänget den här gången består av cameylou (& jag såklarrt!), mysiga linnen'pinnen, och lilla ema! det kommer bli (som jag alltid säger) alltime.

men alla detaljer får vänta ett tag.. jag har stora funderingar på att hoppa i något mindre bekvämt än fotbollsshorts och stor tisha till kanske riktiga kläder? och sedan ta en skön bussresa tillsammans med min ipod heela vägen till söderköping för therese'häng. ja, så får det bli. see you in the haze.


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: