you got no right to take my place.

idag var jag med vid dopet av hans johan tage, världens gulligaste lilla snubbe. hela grejen var hur sött som helst och mamma började grina när en vän läste en fin dikt. jag tycker att hela grejen är fin, men rätt skum. hur mycket synd har en sex månader liten bebis att ens tvätta bort? och hela grejen att det är gud som skapat och fixat den lille sötungen. det vet ju alla att det är caroline och johan? ;> i alla fall var det mysigt och nu är jag hemma igen och lyssnar på favoritlåtarna med the smiths. jag fryser och ligger under täcket. illa mår jag också. undrar om det kan vara all smörgåstårta? jag har aldrig ätit det före idag, och det är nog inget jag äter igen. ett ord - flott! ost och majonäs och gegga alltihop. jag funderar på om jag ska orka fixa lite med bilderna som togs igår kanskke? yes, så får det bli!


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: