vy från ett luftslott.

jag spenderar sådär måttligt förmycket tid på styleroom. jag flyttar på fredag, och har mitt lilla liv i väldigt stora lådor just nu. att göra listan börjar på ett riktigt behagligt sätt att minska och snart är allt fixat och färdigt. den lilla ettan som ligger sådär helt lagom ifrån hagatorget i söderköping kommer så snart att vara utsmyckad och helt bambilicious. allt jag längtat efter i så himla lång tid kommer snart att bli mitt. ett ord - frihet. jag är singel, jag bor själv och jag är fri. fri att spela musik bara jag gillar. äta hur mycket sötsursås som helst på mina nudlar. dansa runt till gatan upp och bjuda hem folk på vin och fredagsgott! just nu är jag nog allra mest sugen på att köpa mig en bunt fina ljus i turkost (från lagerhaus), och dricka vin ur fina lila vinglas (också från lagerhaus). skära upp rödlök, ost och kex (hihi) på en elefantskärbräda (från indiska). och kramas. nu tänker jag se på sex and the city, för det är bäst.


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: