inte sanningen nu.


jag brukade vara en jättekort, smygtjock hästtjej med hästklistermärken och pocketböcker om magiska enhörningar. jag hade långt, vågigt, ljusbrunt hår - som på somrarna blev blondt i topparna. jag var med i en bokklubb när jag var åtta och fick mitt foto publicerat i tidningen tillsammans med min helt egna version av sabina potter. sedan klippte jag håret, struntade i stallet, började använda smink i åttan, hoppade av skolan och började kära ned mig i junkies. ibland är det roligt hur saker och ting kan ändra sig. fast roligt på ett lite trasigt sätt liksom.

kommentarer
LINDIE.

SUPER FIN BLOGG NU VÄNNEN! ;)

& aw till bilden & inlägget!


2010-02-08 › 21:01:04 blogg: http://debski.blogg.se/
Anonym

haha det där är ju noak :D ?


2010-04-05 › 16:52:29
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: