vad har hänt sedan sist?


jag, linnis och cameylou hade en liten peppfest för att komma from sweden - blue and yellow swedeeeen! helgen innan senaste englandresan, 12 mars!


tillsammans med ema, linn, sara och camilla partade vi loss på bloggfesten på palace den 9 april!


jag & mia peppade loss innan palace och hugo den 9 april!


jag & ema hade vårat eget party vid skumpa & mat'buffén!


för att inviga den där allra första vårdagen ute i brunnsparken mötte vi upp en härligt gäng och spelade fotboll, picnickade och drack folköl. den 12 april.


pappa & lillasyster var på besök i min lägenhet i söderköping, den 13 april.


jag & camilla har haft massor spontan'mys'té'film'kvällar tillsammans med boysen.


cameylou och jag har röjt på hugo nattklubb en himla massa, tillsammans med linn och boysen bland annat! senaste äventyret var den 24 april för att inviga uteserveringen och dressa upp oss i kostym vs klänning!


vi förfestade hemma hos mig och körde dryckesspelet vi "upptäckte" i england.


elias var stilig, las vegas style!


jag & favoritkalle var fulla, glada och uppklädda i hugo-kön!


cameylou, linn, johan, elias, tothing och jag var allra mest pepp i hugo'kön

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: