i thought i'd let you know/these things take forever

nu är jag tillbaka i sängen igen, efter ännu en dag av jobbsökande. idag har jag mött lite arbetsgivare och försökt att flirta in mig, hur det har gått får jag veta mer om imorgon när jag möter min arbetskonsulent. det börjar bli lite styrigt allt det här - det skulle vara skönt att få ett jobb någon gång!

i alla fall så har jag resten av dagen helt slapp och skön och jag ligger och funderar på om jag kanske ska ned på stan imorgon för presentshopping? vad säger du kex? nu tänker jag nog bara slappa i alla fall - jag är galet trött. coca cola och lite slötittande på sex and the city kanskke?


kommentarer
starfish

tja!

nu är det så att i vår blogg kan du läsa om allt möjligt, vi ger dig tips om hur man håller håret&huden mjuk, skvaller om kändisar, hiss'&dissar och allt annat ni kan tänka er.

läs&komentera gärna!


2009-10-26 › 19:12:31 blogg: http://starfishes.blogg.se/
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: