like we did last summer

just nu håller jag på att spara alla mina vitala ägodelar i en liten silvrig burk - eller en extern hårddisk rättare sagt. jag tycker att det känns lite jobbigt och tråkigt - men nu för tiden går sånt här ändå ganska fort och smidigt. eftersom jag redan blivit av med mycket rolig musik, videoklipp och bilder förr i tiden tänkte jag vara extra säker då det ändå gäller bilder från mina resor eller gamla bilder på mig och cameylou way back in the days. jag gjorde ju ett tappert försök in till elgiganten i förra veckan - men då den lite halvnördiga lagerkillen inte lovade mig något - alls, så tog jag det lite som ett hot mot alla de fina bilderna och lindade fort in min kära baby i sin mjukväska och sprang därifrån. vad är viktigt då? alla avsnitt av sex and the city, alla bilder jag någonsin tagit (även om det enda som syns är ett suddigt misslyckande på min skål yoghurt, eller någons nacke), alla bilder som inspirerar mig, och all musik såklart! på ett litet hörn kommer mina favoritbrushes och teckensnitt också. ;>

ja, det här var ett helt inlägg om min dator. ta det era fashionitas!

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: