i'll look for you in the park

nu är jag hemma i norpat igen! norrköping alltså. inte så pigg - men det var det värt! härlig härlig kväll tillsammans med bästaste convictpojkvännen (jag tycker att han ser lite convict/vato loco ut när han har skjortan sådär) och med hans familj. och elin också såklart, tims flickvän. i det stora hela var det jag och mårten, tim och elin, martin och kent och eva! och vi hade jättekul. och och och. haha. det bjöds på fin hemmalagad thaimat i form av en trerättersmiddag som gjorde alla helt utmattade! friterad kyckling tillsammans med morotssallad med chili och andra godsaker, sedan blev det oxfilégryta med paprika och en hel massa annat i, och efterrätten friterad banan och glass! det var som att vara på en jättemysig kina, fast bättre. och gud vilken julkänsla man får när man dricker glögg! årets glögg - enligt bambi då - är faktiskt luciaglöggen. med chokladsmak.

oh, that reminds me. coca cola och choklad väntar på att få pigga upp mig! latero


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: