all that glitters

hello peeps! hur är er kväll? mys på soffan framför djävulen bär prada, skön mjuk filt, marabouchoklad och en kille ni tycker om? min är i alla fall bra godkänd och jag bara myser kvar i känslan jag har just nu. det finns inget som någonting dåligt för att få fram en schysst känsla. nu tycker ni att jag är galen - men låt mig förklara! ni vet hur man kan gå och tycka att man har en så himla dålig hårdag? eller att man bara MÅSTE upp tidigt imorgon för någonting viktigt (skolan, jobbet, intervju..) - men det är ju det som gör den schyssta känslan. att veta att man fick till det med håret idag, en riktigt bra hårdag. och att man kan njuta av heeela kvällen och bara unna sig pizza och hur mycket mys som helst för att imorgon är det minsann annat att tänka på! precis som att helgerna blir så himla mycket roligare när man jobbat eller tråkat sig genom skolan hela veckan.

jag är bara mysig och glad. och jag har en hel sex and the city skokartong som jag kan se om och om och om igen! imorgon kommer rapporter ifrån the inside - när jag börjar på kappahl! så skönt, jag som alltid velat jobba med kläder & service och nu bara börjar det, imorgon klockan nio. äntligen ett steg närmare min dröm om lägenhet, jobb och massa pengar som kan ta mig till london precis när jag vill! ;>


kommentarer
Emma

Hej! Vilken fin blogg du har :)


2009-11-02 › 09:21:16 blogg: http://emmazzz.blogg.se/
Kia

Fin blogg! :)


2009-11-02 › 17:39:39 blogg: http://angelkia.webblogg. se
JUNO

fin blogg:D


2009-11-02 › 20:28:15 blogg: http://jjuno.blogg.se/
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: