chasing the very last train when it's too late.

idag har varit en ganska jobbig dag på jobbet. egentligen har det väl gått ganska bra,
men i två dagar nu har jag tänkt att 'gud vad skönt det ska bli när
begravningsmiddagen är över'. & så har man sabbat för sig själv. jag har bara tänkt
att fy vad jobbigt med white shirt event att jobba på och allt sånt där. allra helst då jag
bara fick jobba med en praktikant (som för övrigt gjorde ett himla bra jobb,
men det blir svårt i alla fall).

igår var bästaste plu' & tittade in i alla fall. hon provjobbade lite &
nu ska vi minsann fixa henne ett sommarjobb! här är också ett
smakprov på dukningen jag & cameylou gjorde. det blev nog rätt fint
ändå. & jag tänker nog att snart är det dags för oss att sitta på
restaurang & njuta av fin dukning & sånt.

förresten så är jag helt ensam hemma ikväll.
mårten är hos sina föräldrar på landet, & de ville 'låna' kissen.
tusan vad jobbigt och tomt det känns. :/

lite tankar går igenom mitt huvud då & då med massa roligt jag vill göra,
men fy vad jag har jobbat mycket. imorgon blir det i alla fall bio med älsklingen. :)
det ska bli hur skönt som helst, då vi typ inte setts någonting
alls på sista tiden. vi får bara hålla tummarna nu för watchmen.
men nu ska jag i alla fall återgå till min kalla billys panpizza &
cameylou som underhåller mig på msn.
pus&godnatt!



kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: