if one drink could make the night

jag har det bra härborta i lilla söderköping. lite vill jag ändå erkänna att jag har drabbats av något slags "hem-igen-jag-har-ingenting-att-se-fram-emot"virus. alltså lite deppigt hemma i min lilla etta på bielkegatan. men annars är det bra. den här morgonen började tidigt med yoga, bankärenden och kaffe med omelett. ibland känner jag mig vuxen. sedan sätter jag på larvig musik och dansar till medan jag dricker oboy - och woops är jag ett barn igen.

sedan en riktig partykväll i london känner jag att jag har äggröra i huvudet. jag är lite småknäpp och lost. blablabla.
pengar hade varit kul. tack.

kommentarer
Lindie.

Nä du Sabina! Fy skäms, nu får du allt uppdatera & slänga upp lite bilder på ditt nya crib ;)


2010-04-20 › 18:22:30 blogg: http://debski.blogg.se/
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: