you got nothing to say

okej.. ännu en natt då jag är vaken alldeles för länge. min handled värker, och jag mår bara illa. efter hur mycket vila som helst och flera värktabletter verkar det inte bli mycket bättre. det hela har legat i i ett par dagar nu, och som grädden på moset har jag huvudvärk också. why, oh why? hm.. updates sedan senast? jag hade ju tänkt att skriva igår med de goda nyheterna att jag fått ta av mitt gips nu! det känns hur skönt som helst. jag har ju saknat min hand, min tatuering och att kunna shampoonera håret som en normal människa. och att kunna dra på mig tröjor och sånt där. skönt som tusan alltså! annars har jag ju som ni vet hållt på och gjort "vuxengrejer" såsom att söka lägenhet - jag ska på en visning imorgon! och fylla i papper till försäkringskassan, prata med min arbetskonsulent och styrt upp med en betalningsplan för mina linser som borde fungera. (ja, jag känner hur ni somnar här..) jag har också gjort jävligt "ovuxna"grejer som att vara vaken hela natten och se på alla avsnitt av paradise hotel. tyvärr, ja.



& idag hade jag en riktigt mysig kväll hemma hos therese. vi drack rödvin och spelade sanning. bara sanning. sånt är alltid så kul, när tjejkompisarna talar om vilka sjukt dåliga ligg de fått ihärda och vad det sexigaste med killar är. nu tänker ni - "pratar tjejer verkligen om sånt?" svar: ja, det gör vi. men vi ljuger också för oss själva och för våra tjejkompisar. ett bra exempel är att alltid ljuga om antal ligg och att aldrig berätta om man har gjort någonting man ångrar (för att tjejer snackar ofta väldigt mycket - och det man ångrar vill man ju inte bli påmind om). idag i sanning confessade vi t.ex vad det obehagligaste en kille har gjort "mot" oss när det egentligen var tänkt att det skulle vara mysigt, och pinsamma upptäckanden av vänner som har sex eller föräldrar som kommit in vid helt fel tillfälle. alltså den ultimata ursäkten för tjejer att kunna snacka dirt!

imorgon hade jag hoppats på en trevlig vinkväll tillsammans med mina härliga. :> men det verkar som om alla sparar sig till lördag? kanske är det läge för mig då att verkligen få min tråkiga "att-göra-lista" avprickad och spendera en kväll hemma och svulla tacos? frukta inte kära vänner, på lördag blir vi alla fina av vin i alla fall! later peeps!

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: