they say "we got some bad news sir".

och äntligen hemma i min sköna varma säng igen! även fast nästan hela veckan har varit bara helt slapp så är det ändå skönt att komma hem och bara mysa ned sig. just nu lyssnar jag på regina spektor (laughing with) och bara fnittrar åt folk. för att folk är så himla skumma bara. men det gör ingenting. eller det gör det visst, men det är ingenting jag kan styra över.

idag provade jag yoga för första gången och det var hur skönt som helst. jag gillar verkligen hela grejen och förstår egentligen inte varför jag inte provat det innan. kanske för att man är för seg och aldrig får arslet ur vagnen som det så fint heter. så nu när jag säger att det tänker jag absolut börja med menar jag såklart att "jo, det hade varit jättekul. men så kommer det förmodligen inte bli." typ som när man bestämmer sig för att bli hälsosam och börja göra situps. men jag ska försöka lite hårdare med det här - för det var faktiskt väldigt roligt. inte alls som att typ jogga eller göra massa situps.

imorgon vill jag få lite saker av min oändliga lista avprickat. jag ska i alla fall skicka iväg mitt hyreskontrakt - för nu är det påskrivet! första april är det verkligen mitt! & om det löser sig med tjejen som bor där nu så kommer jag att få flytta in redan första mars. sedan ska jag också hämta ett bord jag köpt på indiska. de ska flytta till en annan lokal och tömmer massor och rear ut till halva priset. så jag fyndade ett bord som kanske inte var i sitt allra bästa skick - men ändå så fint. mörkt trä, med fina detaljer och väldigt begagnat. kanske går det att slipa ned det eller snygga till lite? hihi! nu tänker jag i alla fall mysa lite med min kissekatt här bredvid. namaste!


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: