man blir trött på ditt jävla gnäll.

jag är trött på att inte bli trött. jag vill sova om nätterna. i alla fall när klockan börjar närma sig tre-fyra på morgonen. de senaste nätterna har jag även fast jag inte varit det minsta trött bara släckt alla lampor och stängt av datorn, musiken och i alla fall försökt att stänga av tankarna. jag bara somnar inte. i alla fall inte förren vid sju-åtta på morgonen. och sedan sover jag till fyra. jag tror att detta undermedvetet är min taktik att hantera trista vardagar när jag är själv hemma, övertrasserat kontot och inte riktigt orkar göra någonting men är för rastlös för att vara hemma.

imorgon är det i alla fall fredag. vilket betyder att det händer någonting - förhoppningsvis. för mig händer det öl. det skulle vara så himla gott med öl, lantchips och tvspel. efter att ha druckit ett par glas vitt tillsammans med mamma framför let's dance dvs. ja, ge mig alkohol och lite dimma tack!

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: