everything, everything ends.

hello peeps! nu har jag landat hemma i sängen igen efter ett par dagars äventyyr! jag har haft mycket att stå i och mycket på gång just nu. idag kom jag i alla fall hem med ett leénde på läpparna efter ett väldigt bra möte med min handläggare på försörjningsstöd. de har beslutat att jag kommer att få en egen lägenhet - äntligen! åh, vad jag längtat! jag är alltså i full rulle med att leta och har en på gång som jag verkligen tycker om. nu är det bara att vänta och se hur det blir och var jag hamnar, antingen i söderköping - eller i norrköping. i vilket fall som helst är jag så himla excited! jag bara längtar efter att få köpa vinglas och ha mysigt folk i MIN lägenhet för trevliga vinkvällar eller mysiga tvspelskvällar. kunna ha vem som helst hemma hos mig - precis närsomhelst. kunna inreda precis som jag vill och få köpa så himla mycket såsaker att fylla mitt hem med! mest ser jag nog fram emot de små sakerna faktiskt. typ som olivtvål och snygga träskålar att ha frukt i, och mysiga stora tékoppar! allra segast blir nog att köpa en soffa. på en låg budget.. men det känns som att det kommer att ordna sig. skönt ska det bli att bo själv också.. tror jag i alla fall. nu efter ett samboförhållande kan jag tänka mig att det kommer att bli lite ensamt. jag får muta folk för att vara hemma hos mig. typ bli en sån där person som bakar mycket.. eller något - haha! i alla fall är jag väldigt glad, & lättad.

och på onsdag får jag äntligen ta av mitt gips - i alla fall ett tag. det kan hända att de sätter på ett nytt sedan igen, om deras handkirurg'kille bestämmer sig för att det behövs. jag hoppas verkligen inte det. men eftersom det fortfarande gör ont och är väldigt obehagligt om jag använder handen för mycket (typ lyfter mitt duntäcke med den handen, eller skriver på datorn med "fel fingrar") så tänker jag att lika bra att inte ta ut någonting i förskott. jag kommer säkert ha det här dumma gipset (fast ett annat liksom) ända tills mars. och ha en mongolidhand i england, ush. nu får det räcka!

men helgen har i alla fall varit mysig och chill!


på torsdagen hade vi korsordskväll hemma hos therese. ne, inte riktigt korsordskväll kanske, men vi fastnade rätt hårt.


fredrik och martin


på fredagen styrde vi upp en fest hemma hos cissi. så jag och fredrik bestämde oss för att se skumma ut.


finaste frida kom på besök.


elias och hans dreaddds!


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: