som att du tog mig hem

äntligen hemma under täcket! ja, nu har jag beslutat att jag stannar inne ett par veckor. i alla fall tills man kan gå ut utan att bli täckt av frost, gud så kallt det är ute! bion var i alla fall hur bra som helst. jag och mamma såg på avatar och jag känner att jag får inte nog. jag vill stanna i deras fina värld. så underbar och perfekt film! allt hype om den är totally true - den är precis så bra som det sägs (och lite till!). måla mig blå liksom!

gårdagen var skum, men levererade i alla fall några goda nyheter. jag fick ett samtal från ortopeden som sa att en handkirurg kommer att undersöka min handled ordentligt och se om jag kanske inte behöver ha gipset i de där hela plågsamma tre månaderna. så jag håller tummen för att jag blir av med det när jag åker in igen på onsdag. sedan spenderades kvällen tillsammans med biffen i söderköping. vi spelade massa tv-spel och drack ett glas rödvin eller två. när det blev segt bestämde jag mig för att roa mig hemma hos martin istället och sedan gå över till therese för att träffa ännu lite mera folk. hela kvällen blev som sagt bara skum, men så blir det ibland.

idag är jag i alla fall ganska lättad och glad. jag känner att jag gillar läget lite ändå. <:




kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: