det är så logiskt, alla fattar utom du.

grattis på mig, grattis på mig! jag kommer att flytta till min helt egna lägenhet i mars/april! jag är så himla glad, så att jag vågar nästan inte tro på det! åh, jag ser så fram emot allt kul, allt ifrån inredning till inflyttningsfest. till mysiga tjejkvällar och att bara mysa hemma. nu gäller det bara att köpa soffa, vinglas, byråer och annat sånt där man behöver! som jag sagt innan ser jag allra mest fram emot dedär små smarta & personliga lösningarna och idéerna. småsmå saker såsom fina pumpar att ha diskmedel i och snygga korgar för sminket inne i badrummet. åh så roligt! nu ska jag kasta mig på alla allt i hemmet'tidningar som ligger och skäpar här hemma hos mamma.



& en liten rolig notis är att idag fick jag veta att mer folk än de jag trodde läser min blogg. lite roligt ändå att jag idag fick ett sms från en person som kände sig träffad av mina "onödiga män"inlägg - fast det inte alls handlar om honom. inte någonstans på hela bloggen. för just i hans fall är det inte mycket att analysera eller undra om, allt är ganska uttjatat och förutsägbart faktiskt. och jag har inte "date'at massa snubbar", det hela är faktiskt exempel från minst tre andra tjejkompisar - alltså inte mina egna erfarenheter allihopa. jag har mest bara träffat skummisar - tydligen, haha, och det var ganska länge sedan faktiskt. men grädden på moset var i alla fall när sms'et närmade sig sitt slut och sista meningen lyder: "det här var sista gången jag läste din blogg i alla fall!". jag känner bara.. oh no! haha. folk behöver faktiskt inte läsa min blogg, men jag har väninnor som påminner mig ibland att uppdatera lite så de vet lite vad som händer, på samma sätt som jag gillar att läsa om vad vänner gör som jag kanske inte träffar varje dag. jag gillar er snälla läsare i alla fall! ;> nu blir det allt i hemmet som sagt.

kommentarer
linnpling

gud vad kul! vart ska du flytta? pusis


2010-01-21 › 19:02:39 blogg: http://linnlouie.blogg.se/
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: