det snurrar i min skalle

nu är jag äntligen hemma igen. just nu ligger jag i min säng och lyssnar på det snurrar i min skalle, och faktiskt så känns det lite så. det snurrar i min skalle. gårdagen var nog lite för rolig och tokig. men det var någon som sa till mig att det är okej - för att vi är unga. vissa lite yngre än andra, haha. <: men i alla fall. igår bestämde jag och cameylou oss för att dricka vin tillsammans, och cider och gin. och jag lyckades få en ganska pinsam fjortisfylla. men det var ändå mysigt. jag känner ändå att jag är okej nu, med allt liksom.. förutom att det snurrar i min skalle och jag har sjukt ont i magen.

förresten så ska jag och tjejerna till england i mars! och vi ska bo vid earls court igen, gud vad jag älskar det. och så ska vi se you me at six! och jag längtar. det här året kommer att bli så himla spännande!


kommentarer
Linda.

mysbild hiih <3 bra tider det där!



vilka ska till england :O


2010-01-03 › 22:08:20 blogg: http://debski.blogg.se/
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: