what i like about you.

hello peeps! jag känner hur dåligt med updates det har varit på sistone, och det skyller jag på att min design inte har varit färdig förren häromdagen och då blir man ju lite opepp att skriva. :> det som har hänt sedan sist är typ att jag börjat på kappahl igen - och det går hur bra som helst. det rullar mest på och jag bara älskar att få jobba med kläder - för det är bäst i världen. sedan har det inte hänt så mycket - jag har spenderat lite tid med min bästaste vän lou, och vi har bara haft det bra. jag älskar verkligen henne, och det är hon som lyfter upp mig då jag är lite sämst. igår var i alla fall jag och en killkompis tillsammans med henne och några av de sötaste tjejerna jag vet! vi spenderade kvällen på världens bar och det var lika mysigt som alltid. det är nog något med världens. ;> ellerhur atte'darling? men mer rolig update kommer imorgon - ikväll tänker jag dricka guldöl (arboga 5,6) och kanskke något glas vin. och deppa över att jag missade chansen att träffa stefan igår, åh. hahaha, tjejer - ni vet vad jag menar! ;> i alla fall - lateeeeer. nu är det lördag, hihih!

kommentarer
Kexx

jag BETALADE men missade både jackie & patrik iallafall - illaaaaa ;< jävlaskit! (förresten älskar jag dig massamassa också, det vet du, hih).


2010-02-07 › 13:55:17 blogg: http://cameylou.blogg.se/
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: