vi faller långsamt ned i mörkret - till vår egen undergång.

okej, nu är jag officiellt sämst i världen. jag har fastnat på en bana på super mario 2, och jag kommer inte vidare. dagen idag har varit ganska långsammast också. fast så får det kanske vara. gårdagen var hur mysig som helst! kvällen började hos therese där vi lade lite make up och lyssnade på härlig musik. och inväntade boysen. vi hällde upp varsitt glas rödvin och började hälla upp och hacka allt möjligt till en stor härlig plockmåltid. sedan var det middag för fyra i hennes lilla mysiga kök. sedan blev det mysig kväll i övrigt med alfapet och massa härligt folk och fjantiga videoinspelningar i köket. idag sov vi till klockan tre och resten av dagen har spenderats i världens segaste pace. helt nykter, låångsam lördag. visserligen känner jag mig rätt skön i huvudet av min cocillana medicin, haha.

och jag skulle så gärna vilja ha sallad just nu. stor fräsh sallad med fetaost, oliver, vitlök, sparris, rödlök och kyckling. nam! så godast. imorgon får det bli. nu - super mario.


kommentarer
Maria

Haha, vill du veta en hemlis? Första gången jag klickade in mig på din blogg trodde jag att det var camey's! Ni två liknar verkligen varandra. Är ni systrar/släkt eller nått i dne stilen? tiih.


2010-02-21 › 15:56:35
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: