if one drink could make the night.

jag är stressad. jag har mycket att göra och känner mig själv så väl att jag vet att jag borde lägga mig nu om jag ska orka röra mig upp ur sängen imorgon vid sjutiden. en tanke gnager lite i mitt huvud och det är om jag kommer att få mitt nya schema imorgon eller inte. jag känner inte riktigt att jag vill vara iväg på heltid, och sedan även inventera butiken på kvällen så som det är nu. det är så himla lite att göra, och att stå som en maskin och galga och larma fyrtioelva stycken jeans känns ju lite sådär. hoppas att det blir bra och att jag får sluta vid fyra istället för vid sex.

just nu sitter jag och lyssnar på earth songs (som vanligt) med kultiration. jag har lite småont lite här och där efter en röjig helg. bland annat har jag åkt på rumpan ute i alla snöhögar för att jag valde mina hala stövlar, och sedan har jag nog druckit ett par glas vin för mycket. den här helgen har varit jättemysig, tillsammans med fina vänner. vi har hängt på världens bar, spelat massor tvspel och riktiga brädspel. någon helsjuk variant som hette rappakalja, hur roligt som helst. jag älskar att spela spel tillsammans med mina vänner.

igår var jag även och tittade på min lägenhet! den är världens finaste och nu när jag vet att det bara är runt hörnet (20dagar) så börjar det pirra lite i magen. den var mycket större än vad jag trodde, och har två stycken gamla fönster på ena väggen. dock tror jag inte att den möbleringen jag tänkte mig kommer att fungera. jag får helt enkelt styra upp någonting annat. nu tänker jag i alla fall gå och lägga mig.

jag skulle vilja ha mys i parken. sol och skratt, och mys. i parken. just nu har jag lite söndagsångest.


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: