if i could have a minute please?

jag hoppade upp ur sängen imorse klockan sju och började ladda upp med you me at six på högsta volym. jag kände nästan inte ens igen mig själv då jag stod och skar purjolök på mina knäckemackor och dansade runt i mina nya blåa skor imorse vid sjutiden. tyvärr gick den där pigghetsrushen över någon gång vid två då jag ätit min lunchlåda med tomatsås och getost. och nu efter ett tag i telefonen med louie börjar jag att läsa fel och tror att kolmården söker libanesvakt (linbanevakt) i en annons på platsbanken. kanske borde jag krypa ned i sängen tillsammans med kinnis ikväll igen? en skiva lantbröd med ost och ett stort glas oboy. arrr, that sounds great!

för övrigt gick den första dagen tillbaka på kappahl (efter att ha varit hemma i två månader med bruten arm och alldeles för mycket chill'tid) väldigt bra. tyvärr skojade de inte när de sa att det var lågsäsong i januari och februari och de enda kunderna var säkert över sjuttio och gjorde inte mycket oväsen eller stök någonstans. alltså fanns det inte sådär fruktansvärt mycket att sysselsätta sig med. men efter att ha tagit en ordentlig koll på kassan blev det helt plötsligt tusen saker till att lära sig. returer, reklamationer och olika rabatter och artikelinformation. jag tycker sånt är skitkul att kunna och förhoppningsvis får jag något schysst flow där i kassan snart och inte står som ett fån och trycker på tangeterna som en synskadad myra. oboy och "snabba cash"boken var det ja!

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: