that's what you get, when you try

det var nästan så man blev lite för modig och började styra med hur mycket som helst! nu har jag i alla fall gjort det mesta färdigt och html'koderna och kodmallarna börjar bli lite för jobbigt, och klockan är hur mycket som helst nu. tiden bara springer iväg när man koncentrerar sig. det är ju ganska mycket jobb kvar - men det får nog duga än så länge, hihi. hoppas bloggen inte ser så fucked up ut på era datorer som den gör på cameylou's & mårtens. är det inte hur konstigt som helst? den som har svaret på det här better speak up!

 

det här är alltså min blogg från två olika datorer, tagna samma tid.
kex till vänster och min till höger.

det stördaste av allt är ändå att mårtens inte ser likadan ut som någon av dom,
hur förklarar man det? hm, konstigt tycker jag.


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: