afraid to be alone, everbody got to have a home

good morning, good morning!
nu har jag äntligen lyckats pallra mig upp ur sängen, efter ett riktigt tjatigt väckningsförsök till mårten. 'vakna nu, du måste vaaakna. vakna nu - vet du varför? för du måste vaaakna' efter finaste sången i världshistorien, och lite gnäll så hoppade han tillslut upp ur sängen. & jag ringde till min LOUSEN'BOUSEN. idag ska jag äntligen leka med mitt älskade kex'louusen'bousen'cameylou'truuu'blu! det känns riktigt på tiden då vi inte setts sedan tyskland! det känns som att vi har massor att ta igen faktiskt! så idag ska vi bland annat;

hair;
vi ska styra med hennes hår så det hittar tillbaka till sin finaste
tvåtusensex'hårfärg (är det '06? jag bara gissar ^-^)
mcfly;
förhoppningsvis glömmer hon inte mcfly'dvderna hemma hos ami,
& det blir härligt tittande på världens bästaste!
sunny'sunny;
om orken räcker hela vägen blir det lite nordic club också!
kex'time;
bara vara så himla kexiga så ni vet inte! ;>



kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: