right to shoes, right?

idag har jag varit duktig. jag har sökt sju jobb ute i ingelsta'området, och ska träffa fem arbetsgivare i olika klädbutiker imorgon. förutom jobbsökandet tänkte jag att jag också skulle ta mig en titt bland de olika nyöppnade affärerna - och gud vad jag känner att jag blev kär i scorett. så himla fina skor överallt! jag som inte ens använder högklackat så flitigt känner att jag skulle vilja köpa skor där för att ha som prydnad på en hylla på väggen. åh, så fint. kängor vill jag också ha.. dock har jag inte hittat några som klickar ännu.

den här veckan ska bli rolig tycker jag. jag har lite jobbsaker att styra med, men jag ska försöka säga ifrån om ett par kurser den här veckan och på onsdag ska jag träffa atte, min klasskamrat från estetiska programmet! det ska bli helkul, för jag har saknat den där filuren ända sen hon flydde iväg för plugg. man märker oftast inte hur mycket man saknar att vara med en person förren man tappat kontakten, tråkigt tycker jag. men förhoppningsvis blir det catching up och annat trevligt.

nu tänkte jag lägga in ett par bilder från när jag var i linköping i lördags och träffade sara och hennes nya kille! se om det finns något värt att styra med i photoshop kanskke? annars har jag plan b - senaste cosmopolitan. ♥


source

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: