kallt krig eller mysig frost?

är det bara jag som blir ledsen när hösten och vintern kommer? är det ingen mer som tycker att det känns jobbigt att städigt gå med feta vinterjackor och tillochmed inomhus behöva ha tjocktröjor och koftor? stora sjalar och luva för att det regnar. jag känner mig så himla anonym när hösten smyger sig på. helt plötsligt är man bara en stor fet grå vinterjacka. jämfört med svala sommarkvällar där man kan ha tunna strumpbyxor eller bruna bara ben och en schysst skinnjacka? min skinnjacka har jag gett upp med för länge länge sen, det är alldeles för kallt för mig. kanske kommer jag alltid att vara ett sommarbarn?

sen är det klart att stora mysiga halsdukar och fina koftor är mys, men grrr.. ändå!


kommentarer
J U L I A

fina bilder:) håller med dig om vintern, jag hatar kylan! Men därimot tycker att hösten/vintern faktiskt är väldigt mysig:)


2009-10-23 › 14:22:36 blogg: http://byjulia.devote.se
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: