it's such a perfect day, i'm glad


source unknown

det har varit ett par stycken skitväder'dagar i rad nu. jag börjar bli trött på kalla regndroppar i ansiktet, gråa dagar och blöta löv. och så är det här ändå bara början. det som ska få göra mig glad är..
1. värmeljus, många och i olika lyktor för härliga färgkombos!
2. att ligga under en stor filt med en varm kopp choklad/té/kaffe.
3. galet varma bad med sköna oljor och mjukgörande saker.
4. ligga hemma och mysa framför någon bra film med pojkvän.
5. friheten att köpa ett busskort utan dåligt samvete och tänk att jag kan ju cykla och få lite motion - 
   det är för halt, kallt och jag har inga lysen på cykeln.
6. man sparar mycket mer pengar på hösten! = weekend på malta.

vad gillar ni med hösten?

kommentarer
damien

jag ska nog få dig varm i vinter ;)


2009-10-26 › 00:46:41
Leia ♥ - det lilla extra

Värmeljus, varma drycker och en varm filt är mys på hösten


2009-10-26 › 13:33:22 blogg: http://leiabloggar.blogg.se/
Marie

Fin blogg


2009-10-27 › 18:41:38 blogg: http://marrwie.blogg.se/
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: