i know you have a heavy heart

jag är trött. trött och irriterad, det riktigt kryper i mig av irritation. men det ska man inte låtsas om. jag som älskar liv, stad och ljud - ligger alltså just nu, strax innan tolv, och stör mig på någon femhundrakilos primadonna till granne som klampar runt med high heels. jag tänker nog släcka lampan och drömma fina drömmar istället. komma långt bort till fina platser - som paris, london, italien.. just nu är det alltså fortfarande pojkvännens stökiga lägenhet och ångest över att jag inte sökt någon praktik ännu. jag har bara inget extra. jag är inte deppig - men jag orkar liksom inte dra på världens fake'leénde och säga 'HEJ HEJ, har ni eran personalansvarige här!?' nej, jag känner nejtack. men nu har jag inte riktigt något val längre.

men jag skjuter på det lite till och åker till linköping imorgon istället. jag tänker att jag är ju inte lika sur idag som jag var igår och imorgon kanske jag är glad? vem vet? jag tänker i alla fall försöka. nu ska jag försöka sluta tjata. done.


kommentarer
mathy

ååh bilden!


2009-10-24 › 19:05:15 blogg: http://thejuicydetails.blogg.se/
Jessica

åh gud vilken vacker bild!


2009-10-25 › 15:47:23 blogg: http://ohsweetmother.blogg.se/
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: