turn around, round, round

idag var jag jättetrött hela dagen! det var helt galet faktiskt, sådär så att man inte kan hålla ögonen öppna ens en gång. hela dagen har jag bara längtat efter att få lägga mig och sova! vilket var lite trist eftersom vi hade massa roligt och nytt på kappahl idag. vår inredningsdekoratör var sjuk så jag fick hjälpa chefen att bygga upp en tomtehörna på barnavdelningen! den blev hur gullig som helst - massa lucia, tomte och pepparkakskläder, hihi. kanske börjar grinchen bambi att få lite julkänsla? i det stora hela jobbade jag på barnavdelningen hela dagen och packade upp och förbredde för en pyjamashörna. faktum är att jag absolut kan tänka mig att utbilda mig vidare i det här yrket sen och kanske bli dekoratör i någon schysst butik! ni skulle bara se dekoratörs'boken, den är fylld av bilder och inspiration för hur man ska bygga upp alla dockor och ställa saker i butiken. tillochmed hur man ska dra och puffa och vika i tygerna som dockorna har på sig! jätteroligt verkligen. :> i alla fall så trallar det vidare imorgon - ikväll tänker jag lägga mig TIDIGT.


kommentarer
Lynn

Klart du får komma ska fira honom på onsdag hemma men annars är det nere på visthuset vid två :)


2009-11-04 › 21:08:09 blogg: http://novembersaga.blogg.se/
f o t o b l i x t

tjaow , förlåt för sent svar ! ♥ Allt bra ? x))


2009-11-05 › 17:37:56 blogg: http://fotoblixt.blogg.se/
atte de jousefinic'

Åh, så roligt raring! Glatt glatt! Du känner att du tagit rätt beslut, va?


2009-11-05 › 23:48:00 blogg: http://jousefinic.blogg.se/
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: