now you're alone again

hemma! jag har haft en jättebra första dag på kappahl och nu är jag helt slut! fötterna värker och klockan talar om att jag minsann inte kommer ha mycket tid innan jag måste gå och lägga mig igen - helt plötsligt finns det ingen tid alls att ligga helt ovärt hemma i sängen med datorn för att glo på femhundra bloggar om dagen.

just nu lagar min fina kille fläskfilégryta med ris, och jag sitter i sängen och klurar på hur jag ska möblera om.. jag har nämligen haft mardrömmar flera nätter i rad och sen cameylou skrämde upp mig på halloween är jag nog lite mörkrädd också. det är lite larvigt - men jag gillar inte riktigt att sova med ryggen mot ett öppet rum. jag vill sova innerst och närmast en vägg, så kan inte monstrena under sängen ta mig!

förresten så skulle jag ju berätta lite om hur det var första dagen på kappahl!
personalen var hur gulliga som helst, det var roligt att jobba och man hade alltid någonting att plocka med, pyssla, flytta avdelningar eller packa upp och hänga ut nyheter. idag hade vi mest fokus på rean - det fanns hur mycket snygga och mysiga koftor som helst! i alla fall så var det jätteroligt att äntligen få jobba med kläder - det blir så mycket roligare om man är intresserad. tänk er själva? gå runt och snygga till i butiken och ge damer klädråd - eller hälla upp pepsi till lunchbuffén? men som sagt så fortsätter jag redan imorgon och ska upp vid sju, så nu tänker jag be boyfriend att ge mig en fotmassage, haha! nemen jag tänker i alla fall hjälpa till med maten. latero!


kommentarer
Anonym

så lite så :)


2009-11-02 › 20:40:28
Anonym

så lite så :)


2009-11-02 › 20:40:31
Anonym

så lite så :)


2009-11-02 › 20:40:37
http://gaabriiellaas.blogg.se

så lite så :)


2009-11-02 › 20:40:40 blogg: http://gaabriiellaas.blogg.se/
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: