sugar, we're going down.



då är man hemma i det här kalla landet igen då. jag tror aldrig jag haft det så underbart
roligt och spännande som den här resan med cameylou. på riktigt så känns allt som
en helt knäpp dröm - och egentligen vill jag aldrig vakna.
men jag känner på mig att det här bara var början.

london var typ bara det mysigaste jag sett, trots vårt hostel som var sunkigast i världen
och faktumet att vi hade mixed dorm (alltså delat rum med herrsällskap).

vädret var helt galet & den enda dagen jag hade jacka på mig var på den här bilden,
och det blev alldeles för varmt. YOU ME AT SIX var amazing, och more of this later.

just nu är jag bara tröttast i världen och tänker mysa ner mig med morris i sängen
för lite film på dattan. 'neverwas', champis, chokladbollar och naturchips blir det nu.
pus&pus everyone.

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: