tappa solen i backen.

vilken tur jag har ibland. som har en så himla bra pojkvän som
får mig att må bättre, då de värsta humörsvängningarna slår till.
dagen började ju inte som sagt som en av de bästa, men det
blev mysigt då vi fixade lite hemma tillsammans, skrattade & myste.
sen blev det lite brottning också, och jag vann - som alltid. :)

sen blev det roligt att träffa min bror och paps en snabbis då de var
här en liten stund. pappa hade med sig en borrmaskin stor som en
sån där m16 gevärs typ. så jag aktade mig och lät mårten och simon
ta hand om badrumsspegeln. den sitter ju för övrigt några cm snett.
men var är charmen i perfektion? haha, som sagt - det blev en bra
dag, och imorgon börjar arbetsveckan igen. fast det gör kanske inte
så himla mycket. hoppas det blir lite att göra - så allt inte bara segar på.
nu ska jag se på sex and the city (the movie). so i guess i'll call it a night.

kommentarer
morris

hehe m16 ååå sweet =)


2009-01-27 › 23:59:45
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: