rise and shine, porkypine!

GODMORGON! jag fick för mig att jag inte skulle sova alldeles för länge idag
- då jag ändå ska upp tidigt resten av veckan, och då känns det alltid bra att
ställa om dygnet och så, you know.

i alla fall så släpade jag mig upp ur sängen för ungefär en timma sen och jag
gäspar fortfarande. den här morgonen har jag ätit en sån där felix fullkornspaj
som jag hade kvar i frysen, så har jag gått ned till hemköp för att katten behövde mat.

idag hade jag tänkt att gå på stan, men ärligt talat så har jag ingen lust längre.
för det känns bara kallt och trist. jag hade egentligen tänkt att gå & prova lite kläder 
& hitta någonting roligt att köpa då lönen kommer. men jag vet inte om mitt humör vill det idag.
jag hade också tänkt att gå till paps idag, för att skriva ut bilderna ni vet?
men jag pratade en snabbis med honom, och han är i avesta (?) på utbildning.
typiskt!
i vilket fall som helst måste jag ändå köpa ett busskort idag -

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: