det här med stan.

oj, nu är jag mätt och belåten. dagens middag fick bestå av boil'in'bag ris,
och spicy chili uncle ben's sås med veggokycklingbitar, majs & sallad.
det var väldigt gott.

i alla fall så gick jag den där svängen på stan och köpte mig ett busskort.
jag sprang desperat runt och letade efter några fina silkesshorts, men vet
ni vad? - they were nowhere to be found. typiskt nog. norrköping har så
himla dåligt utbud av butiker. stockholms'resa snart hade ju varit något.

i alla fall så blev det bra när jag hittade ett par skor. jag letade mest bara
efter några svarta, enkla ballerina, till jobbet då alltså. för de jag har är
nu inte mycket kvar av. jag och morris gick alltså till skopunkten, & där
fanns ett par söta loafers. kinda like these ones - men utan spännet.
dom var mjuka och så, så jag tror nog att de blir bra. kostade en hundralapp.



kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: