eller så är han väldigt social.



idag är jag seg. sådär som man vet att man förtjänar då man drack en halv sjuttis bacardi helt ensam
igår. minnena från igår är lite luddiga, men jag vet att min persiska matt fick sig ett par törnar - eller
mer som tre utspillda öl. det var trevligt, bra folk, och rolig stämning. cromwell'house på småtimmarna,
kanske kommer jag aldrig sitta där i mys'stämningen på världens bar?
mest vill jag bara ha marabou'choklad här med mig i sängen. varför ska det vara så jobbigt att resa sig?
varför kan inte hemköp börja med home'delivery? jag gillar den affärsidén. kanske nått att satsa på?
annars skrattar jag mest bara åt bruchan på den här bilden. hon har något kåt'juck mot min datorväska.

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: