there's too much pain to store





woa! nu provade jag självutlösaren på min lilla söting nikon. det resulterade
i lite småroliga poserbilder. meningen var från början att jag skulle visa upp
vad jag klädde mig i idagg, men det fick bli ett sånt här foto i alla fall. ^-^

dagen idag har varit bra. jag sov över hos morris inatt, & somnade som vanligt
till filmen vi hyrde. men vi har ju alltid så himla mycket att prata om! alltså
vaknade jag hemma hos honom, som var ledig & gottade sig i sängen. då
måste man väckas. inte bara för att jag var hur avundssjuk som helst utan
också för att nissen hade tvättid. (nu återstår det alltså att se ifall den gröna
soffan är ren & fin, hihh.) jobbet var som vanligt ganska segt. det var en ganska
ojämn ström med kunder, först kom två och två till, sen åt dom, sen gick dom. 
sen var det tomt i en halvtimma, sen kom det fem stycken.. ja, ni förstår. alltså
gick dagen åt diverse underhållande saker, såsom; rengöra mikron, städa i baren,
städa i diskrummet, fylla på redbull (hihhh), skriva låtlistor & experimentera med
olika tésorter som jag skummade med massa mjölk & amaretto. dagen rullade
på som sagt, och i slutet av mitt pass blev det uppdukning av tacobuffé till afterworken.

även fast det inte hände sådär jättemycket så är jag hur trött som helst. trots det
lyckade jag ändå ta en runda på stan med morris. precis som alla andra dagar.
men nu när jag var iväg & jobbade så tänkte jag att det skulle vara underhållande,
eftersom min buss från söderköping stannar i söder tull, och bussen hem till mams,
den åker ju därifrån ett tag efteråt.. alltså fick det bli lite citydate idag igen.
en trevlig upptäckt var ju idag att indiska hade 25% på alla koppar & serviser typ.
kanske att man skulle inhandla sig någon söt riktigt stor kopp med härliga indiska
färger? vem vet, återstår att se, då jag säkert kommer hamna där imorgon igen.

imorgon när jag & mams bokat in idolafton, med plockmat & annat fredagsmys.

kommentarer
morris

hotstuff? idolmyskväll det har inte jag hört nått om Hmmm.. låter mjukt. oj va du väkte mig för 5 min sen grrrr... soffan är föresten grå inte grön =D kramen


2008-10-09 › 21:06:55
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: