new design

dagen idag har varit produktiv, en massa faktiskt. tandläkaren, lite mums på stan
med morris & min plu'lie. allmänt gå på stan & inte kolla på någonting alls var det
lite av också. qualitytime blev det såklarrrt också. jag gillar min cameylou'lie. faktum
är, att hon faktiskt designat min nya sida här nu, i like it alotttt.

dagens bilder ska komma också, fast det hinner jag inte styra med nu..
för faktiskt, idag, jag och plu kom fram till en sak. SNART ÄR DET PREMIÄR
AV NYA SAW, ihh! i'm overexcited, och så kom vi på att vi inte riktigt kom ihåg
den senaste. därför fick kvällen spenderas hos morris, där vi hyr den senaste
och återlivar våra läskiga minnen av den typ bästaste filmen. sen ska vi retuschera
bilder också, cameylou visade en massa nytt trevligt som jag tänker prova sen.
men tills dess..


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: