insperation noll

jag satsar på kreativitet. kreativitet, london, kläder & en laptop.

jag tycker det börjar bli dags för butikerna i city att få in lite snyggare
kläder. allt är så himla mediokert just nu. det finns ju i&försig den där
mysiga toppen på monki. men that's about it. jag tycker den här säsongen
är rätt dull alltså. men det löser sig säkert snart.

london, kära london. en vacker dag blir det london också.
jag & cameylou, sådär som vi alltid pratat om. det kommer verkligen
vara sjukt underbartttt! ihh, blir lite sprallig bara jag tänker på det.
helst hade det ju varit sommar & hyde park, musikfestivaler & shoppinggg!
cameylou skrev till mig igår också. efter lite tjat & sådär, skaffade hon också en
blogg. cameylou.blogg.se heter den. ^-^ che-che-check it out!


ikväll ska det nog bli något sådär som myskväll med bailey's & ami trorr jag.
min morris, & lite andra. det hoppas jag på. dock tar det emot lite att dricka
sådär efter kulturnatten. förra söndagen låg jag på soffan hela dagen, ända
tills sex på kvällen, sen blev det avhämtning på china & då mådde jag bättre,
china cures all.

nu är jag i alla fall redo för en sväng på stan med cameylou. jag är lite halvskabb
& har gjort ett lite halvförsök till att snurra upp håret i någon fläta sådär på sidan.
dagens outfit, den kan jag ju lägga upp senare. om jag har tid. ^-^
HOPPAS JAG HITTAR NÅGONTING, DET SÄGER JAG BARRRA.


kommentarer
morris

fina pants o country lane blev det iallafall =) kramen


2008-10-04 › 17:40:00
Lil sister

komentar


2008-10-05 › 16:59:03
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: