you send a little love my way

alltså! nu sitter jag i min säng och snyftar som en liten unge.
jag vet inte hur min tankebana startade riktigt, men jag fick i alla fall för mig att jag skulle bläddra
igenom gamla saker.. det började på bilddagboken, och sedan satt jag i tio långa minuter och
försökte komma ihåg plu's gamla lösenord till hennes lunarstorm. där finns nämligen hur
många gamla dagboksinlägg som helst! till sist lyckades jag i alla fall, och jag började bläddra
igenom massa gammalt. nu efteråt känner jag mig bara helt ledsen. helt tom och ledsen.
alla saker som det står om, alla saker vi gjorde, tänkte och skojade om. jag har samma känsla
som när jag åker förbi atrium när jag sitter på bussen påväg hem från jobbet.
it feels like another lifetime. ne, den här känslan känns inte bra.

det börjar med helt 'crazed fan' inlägg. vi gick på vår första spelning, lokalen var lika liten
som discona i femman, & banden som är störst idag var ingen som ens kunde namnet på
på den tiden. sommaren tvåtusenfyra. hur galna var vi inte då vi rusade till brevlådan varje morgon
klockan fem i hopp om att våra nya brittiska tidningar hade kommit? det spelade ingen roll om vi
var hemma hos dig, vi skuttade i pyjamas hem till mig och satt som galna tanter utan liv och stirrade
på vår dumma brevlåda. somrarna var alltid så varma för några år sen. jag kommer ihåg när vi
bestämde oss för att hitta gc's nya platta, fast det knappt gick att röra sig utomhus i värmeböljan.
min familj åkte till öland den sommaren, men du och jag kom fram till att vi skulle stanna hemma. 
bara sitta framför datorn och kolla på bildspel på mcfly. videoland var alltid öppet mycket senare,
och dit fick vi promenera för nattsnacks. jag kommer fortfarande ihåg de där konstiga chipsen vi köpte,
de där böjda. jag kommer till&med ihåg vad vi sa. vj'scorpio & alla nya brittiska musikprogram som
bara gick att ladda ner på någon konstig tid, på natten. jag kommer ihåg den där dumma
reklamrundan vi var tvugna att spendera hela våran helg för att utföra. hur lång tid tog det inte
att vika alla trista reklamblad? jag kommer ihåg när du, jag och armine gick ut på vår födelsedag, 
& du fick ditt silverarmband. jag kommer ihåg honeycave! & milan'matchen vi såg hemma hos armine.
jag minns när vi var totalt depp när sommaren tog slut. jag kommer ihåg snöänglarna vi gjorde
mitt i natten. därefter kommer många minnen, fast aldrig några som är lika bra.
ja, det är sånna här  tillfällen som jag tycker att min tatuering är bättre än bäst. du & jag, MD.
tack för att du varit min bästaste vän. always and forever.
jag känner mig lite fjantig och nostalgisk, men det struntar jag i. för det första är det nog ingen som
läser min blogg i alla fall, och för det andra så kan jag alltid skylla på att jag har feber och yrar.
i'll leave it like that.

kommentarer
mattie.

deargod, var du tvungen att förstöra mitt smink precisss när jag sminkat mig för första gången på säkert över en vecka? :'> och vet du en sak? precis när jag läst klart & var som mest känslosam så börjar the story so far spelas, plu! sjukt eller vad?



.. iallafall, så tänkte jag bara säga att jag gråter en skvätt nu, och tänker på hur bäst i hela vida världen allt var. för det var verkligen bäst, fortfarande. nästa år är det fem år plu, vi borde göra någonting. england? bara du & jag för gamla minnens skull. för att det var dit vi alltid längtade och för att det var vår dröm. bäst vore det om vi kunde se mcfly också :') det hade varit fint.



åh, jag minns dom där bildspelen med mcfly som vi satt och tittade på i flera timmar med en massa chips och fanta. nu i efterhand kan jag tänka mig att folk trodde att det var någonting som var fel på oss, haha :'> finast i hela världen var det iallafall. alla videor, alla bilder, och all tid..



minns du precis då allting började? precis då vi fått reda på att david egentligen var matt och att david inte alls var honom på riktigt, liksom? jag minns att vi satt vid datorn utanför köket där på övervåningen och att du inte fick använda internet för din pappa, fast det gjorde vi ändå. och så skrev vi ut what i go to school for och crash and burn texterna, och slog upp de ord vi inte förstod i ett såntdär lexikon. och den där varma dagen då vi var påväg hem från stan och hade köpt vår första tidning som busted skulle vara med i. jag minns att vi köpte den inne på pressbyrån där i domino. och så hittade vi mcfly, och gick direkt hem till din dator och lyssnade på 30sekunders-klippet av five colors. och så trodde vi att snog betydde sex, haha! så små vi var och ännu en gång; så himla fint allt var.



<3


2008-12-13 › 08:49:28 blogg: http://cameylou.blogg.se/
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: