i'll meet you there

hemma igen! jag har haft en mysig hemmakväll hos therese där vi små torskar seriöst spelade "med andra ord" säkert fyra gånger. jag och therese spelade det på nyårsdagen så vi hade ju såklart lite plus i kanten där när vi visste varandras beskrivningar för "karatefågeln" (tranan) och "apbilen" (audi). andra laget med elias förlorade ord så himla hårt på saker som fort och brun varm dryck när han svarade "kaffesnabbt?" och tiden gick ut. men det allra bästa var ändå när therese och biffen var i samma lag och gissningarna ledde till ordet "kattålderdomshem"! vad är det för ord liksom, haha? ne, nu ska jag sluta babbla om mitt jätteroliga spel. det kan ju inte vara så kul att höra om om man inte är med.

annars idag har det väl inte hänt sådär massa mer. vi bokade som sagt alla biljetter vi behöver till england och jag längtar rumpan av mig! alltime, alltime, alltime! there - i said ittt! <;

nu ska jag väl försöka hypa ned mig lite grann och tvätta bort mitt smink. lite project runway kanskkke? later peeps!


kommentarer
Atte

Men jag saknar dig med hjärtat! Det var så trevligt att ses. Jag ringer nog dig ikväll. Puss!


2010-01-05 › 12:54:20 blogg: http://jousefinic.blogg.se/
Anonym

PS.

Det känns så himla bra att ha någon att kunna obsessa med!


2010-01-05 › 12:55:09
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: