the right to shoes



jag bara har drabbats av någon konstig sko'tzofreni! dessa skor säger bara att gud vad fina de skulle vara tillsammans med vanliga svarta strumpbyxor, min fina gamla indiska portfölj och en skön mysig lång topp. och min nya frisyr som jag fortfarande försöker spåna lite på. jag känner att lite kortare än vad jag har nu, men ändå lite längre än det var innan - det är på pricken som jag vill ha det. inga konstigheter, men lite mera friskt och mindre jobbigt. det är lite småstressande att alltid fastna med håret i alla väskor och när man råkar lägga sig på det i soffan och sliter av ett par fem'sex hårstrån. men ändå så är hår så sjukt svårt att hitta inspiration av. jag fastnar oftast bara för brunt, halvlångt hår med mittbena. saksamma, det får väl bli som det blir!

min andra sida av min sko'tzofreni säger mig att strumbyxor matchade med färgglada sneakers kommer göra mig lycklig. ibland är det svårt att veta sin stil, när man blir helt slagen och säker på att det är precis sådär man vill se ut - på flera olika bilder, med flera olika stilar.
'tur att man inte behöver välja då' säger ni. ja, det är väl tur.

 


kommentarer
Sanna

Jag har köpt dem på H&M faktiskt!


2009-09-22 › 20:24:48 blogg: http://sannakumlins.blogg.se/
Emmelist

Hej!



Tänkte bara tipsa dig om att jag har en "Dagens Blogg" tävling idag och tänkte höra om du vill vara med? Eftersom jag ligger på "aktiva listan" här på blogg.se kan det innebära ganska många nya läsare för dig om du vinner.



Ville bara tipsa iaf! Annars får du ha en toppendag!!



KRAMAR / EMMELIST


2009-09-23 › 11:13:13 blogg: http://emmelist.blogg.se/
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: