jag berättar vad som helst

åh, jag älskar när man precis blivit färdig med sin nya design och bara totalt älskar den hur mycket som helst! den är så uppfriskande och härlig. skönt när man ska glo på den i timmar när man sitter och styr med saker runt bloggen liksom. ;> jag vill bara säga till er som missat det förut > cameylou är min design'master. hon är galen med alla sina html'koder hon håller i sitt lilla huvud! 

"det där mellanrummet mellan #side och #content är för att du har ett större värde på #wrapper än vad #side + #content blir tillsammans. antingen tar du bort några pixlar på #wrapper eller så lägger du på några, kanske 3 eller någonting, på antingen #side eller #content." /
cameylou

är det bara jag som ser ganska tydligt att tjejen borde lära ut html, design och photoshop på sin blogg? hallå liksom! nej, men nog med koder nu. mina ögon är trötta och jag ska väl försöka hitta en mysig film för ikväll då vår idé till 'sagan om lammet' (som jag i mitt huvud hela tiden tänker att den heter - såklarrrt heter den silence of the lamb) bara totalfallerade. ingen kannibal'hannibal ikväll alltså! något bra filmtips kanske? puss & puss!


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: