it's a secret no one knows, it's a secret

kulturnatten börjar. nu är det salladsrulle och cocacola som uppladdning. senare blir det ölköp och födelsedagsfest. gårdagen var schysst med inflyttningsfest, vitt halvmousserande, teaparty och nya härliga människor. bilder kommer senare. nu måste jag sluta sega och bli färdig någon gång!

för övrigt drömde jag nog världens stördaste dröm! jag, cameylou, linda och ema var i england igen och hade en chans att gå på en slags idol'audition där vi skulle få träffa mcfly, det hela var hur konstigt som helst och låten vi valde att sjunga blev MMMBop med hanson? jag vet inte riktigt hur det gick, haha. men ema var sjukt nervös och cameylou sjöng som fan. shit vad jag älskar att drömma! ^-^


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: