i have become comfortably numb


som vanligt då. jag känner att det blivit sjukt vanligt för mig att vandra runt i mina tankar och dagdrömmar hela dagarna. vad jag ska tycka om det vet jag inte - det är ju kul och mysigt att dagdrömma och föreställa sig saker såsom man vill att de ska vara. drömma sig bort till en shopping&pub'helg i london, en spelning i stockholm, en lägenhet med massa fina ting, ett körkort och friheten med en bil, ett konto på banken med mer än -86;-, ett baristajobb.. listan blir längre och längre. som sagt är det ju någonting jag alltid gillat, det här med dagdrömmar. det finns ju inget som toppar att verkligen längta och vilja ha någonting (som den där nya snygga toppen på hm, eller en mysig kväll tillsammans med någon man tycker om) men någonstans börjar det bli lite mycket nu känner jag. jag är lite för långt borta ifrån verkligheten och saker går inte riktigt in för mig. det finns liksom inga rutiner eller samband i någonting. det är svårt att minnas sånt som bara smyger förbi i den riktiga världen liksom. det går inte in och jag blir typ inte påverkad. och jag känner att det är inte sådär jättemånga saker i den riktiga världen som ger mig ett leénde. nejnu känner jag att jag börjar låta deppig, det är jag inte. jag känner mig bara lite comfortably numb. lite avdomnad liksom. saker bara rullar på och den här vänteperioden jag är i just nu börjar bli lite för seg.

"you are only coming through in waves
your lips move but i can't hear what you're saying"


jag känner att jag längtar efter kontroll. pengar som gör saker lättare.. en lägenhet, chans till rutiner och en kalender som jag kan hålla isär dagarna med. det känns som att varje dag är en måndag, och jag vet inte ens vilket datum det är om jag inte tjuvtittar på datorn.

i alla fall så hade jag & cameylou jättemysigt idag. det kändes så sjukt kort bara. det var bara några timmar och vi hade ju fullt upp med hår & catching up - så de där vanliga femtioåtta timmarna slapptid hanns liksom inte med. inte ens mcfly'dvd'erna! men jag får skylla mig själv som dubbelbokar! ^-^ någon dag i veckan tänker jag i alla fall att jag ska ha en heldag med kex'et - bara hon och jag. och så tänker jag övernatta i hennes stora sköna säng också! men i alla fall - vi fick massa gjort och jag känner mig helnöjd med håret just nu. cameylou klippte av säkert en decimeter och nu känns det fräscht & lite lättare. och hon fick till en helsnygg brun'orange'färg, me like. ;> bilder känns inte som att det är rätt dag för, så ni får helt enkelt klippa av en decimeter i tanken, eller nått? aja, nu börjar jag svamla här igen och jag börjar bli lite trött - så i guess this is goodnight. jag ska försöka att inte vara vaken till klockan fem på morgonen innan jag lägger mig inatt. sov gott nu people!

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: