i don't mind, mind, i don't have a mind


jag har precis ätit upp mina två toast jag tillagat till frukost/lunch. jag älskar verkligen toast! jag var lite sneaky sådär igår och sparade en liten burk tomatsås från gårdagen (med fefferoni, chili, vitlök och chilisås) och smetade in mackorna med. det och lite ost och man har den perfekta frukosten/lunchen/mellisen/kvällsmaten. ^-^
faktiskt så är det lite sådär extra gott eftersom min pappa alltid brukade göra det som frukost till oss på helgerna.
med tomatsås och ost. cameylou gör sina med smör, ost, specialkrydda och senap. och mårten kör lök och chilisås.

ja, jag har tråkigt. ja, jag är ensam. ja, jag ska vara tyst.

nej, men nog om toast. jag har som ni förstått alltså ätit frukost. med den obligatoriska burkcoca colan till såklart. idag skulle varit en lynn & albin'dag, men då albin fått feber så blev det inte mycket av en lekdag idag. och mårten jobbar till tio ikväll.. det känns lite små'ensamt faktiskt. men då klockan ändå är så mycket som fyra så tänker jag att jag kommer nog slötitta en del på one tree hill och mysa på soffan med min stora favoritfilt tills han kommer hem.

kommentarer
Lynn

Det var verkligen riktigt tråkigt att han blev sjuk såg fram emot att träffa dig ju.


2009-09-30 › 20:21:14 blogg: http://novembersaga.blogg.se/
Houshang Vaan Der Hilton

Hej!


2009-10-02 › 15:00:43 blogg: http://vaanderhilton.blogg.se/
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: