around the world in a tea daze



jag blev så glad när jag hittade till amelie på facebook! den fina fröken var nämligen en riktig schysst
fotograf, och se nu vad jag hittade i ett trevligt album inne hos henne. jag tycker faktiskt att det är rätt
bra det där, med ansiktsboken. att man bara kan genom ett par klick hitta till den där gulliga tjejen
på festen eller bara kunna ta kontakt med en gammal vän. i alla fall! bilderna visar vårat spontan'téparty
hemma hos claes i fredags. det var sådär mysigt och eget, med härlig musik och roliga människor.

claes hade egenodlade, egenplockade, egentorkade örter som han gjorde flera olika sorters té på.
och han fick verkligen till det sådär med salviaörter som blev uppfriskande fräscht. jag gillar verkligen té,
fast så är det lite sådär som med kaffe. jag känner inte riktigt att det är min grej helt alena. nej, jag gillar
att dricka té i sällskap. och så ska det vara riktigt gott té också. jag tror nog att vi alla gick därifrån med
en tanke om att hänga torkade örter i taket och mysa till det med massor té. tack för en fin kväll!

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: